Porsche

IMS opgradering

IMS er Porsche's Intermediate Shaft Bearing som findes i 911'er med 3,4 og 3,6 motor (996 & 997).

Selv om Porsche ikke selv har anderkendt at have et problem med IMS der fejler så er det en kendsgerning at flere og flere Porsche ejere bliver ramt af denne fejl - Mest af alt skyldes det at disse modeller nu er ved at have en alder der gør IMS lejet sårbart. Lejet er placeret inde i motoren og er typen der ikke smøres af motorens smøresystem og hvilket er årsagen til at IMS lejet bør betragtes som en vedligeholdelsesdel på alle modeller med denne type leje.

Hos Au2stedet er IMS lejet en vedligeholdelsesdel og vi anbefaler at det skiftes for hver 60.000 km eller hver 4. år - Så er du på den sikre side og undgår problemer der medfører skkft af din motor.

I forbindelse med skift af IMS lejet skal vi have gearkasse og svinghjul afmonteret - En operation der normalt tager en dags tid og hvorfor vi har lavet stage 3 pakken.

  • Udskift af IMS lejet
  • Udskift af bagerste krumtapspakdåse
  • Udskift af tværgående motorblok bolte
  • Udskift af kobling (Sachs performance kobling)
  • Udskift af svinghjul (Aasco motorsport's letvægt)
  • Skift af motorolie og filter
  • Skift af gearkasse olie

Vi tilbyder, overover ovenstående, at bygge IMS lejet om således det smøres med motorens smøresystem, hvor vi monterer et åbent keramisk leje og specialflange med olietrykstilslutning - Denne løsning er betydelig dyrere og der er ingen garanti for at lejet holder længere end et standard lukket stål leje.

Sportsudstødning "SuperSport"

SuperSport sportsudstødning, produceret af Fabspeed Motorsport, erstatter bilens fabriks udstødning - Mere aggressiv lyd end Maxflo sportsudstødningen og procentvis lidt ekstra ydelse og drejningsmoment (Alt efter model)

  • Produceres til de fleste Porsche turbo modeller
  • Øger hestekræfter og drejningsmoment
  • Sænker vægten på bagenden af ​​køretøjet
  • Inkluderer 200-celle HJS Sport katalysatorer og alternativt bypass på katalysatorene
  • Konstrueret af høj kvalitet 14-16 gauge C.N.C. mandrel-bent T304L rustfrit stål for optimal flow og maksimal holdbarhed
  • Passer direkte på bilen uden yderligere modificeringer af beslag m.v.

 Vores sportsudstødninger er designet og produceret hos Fabspeed Motorsport i USA - De to mest brugte udstødninger er deres Maxflo Performance og deres SuperCup som begge er kendt for at øge flow, reducerer vægt og mere ydelse i hele omdrejningsområdet.

Sportsudstødning "Maxflo"

Vores Fabspeed sportsudstødninger erstatter den originale udstødning uden modifikation af din bil og du kan altid sætte den originale på igen, hvis det bliver nødvendigt.

  • Produceres til de fleste Porsche
  • Øger hestekræfter og drejningsmoment
  • Sænker vægten på bagenden af ​​køretøjet
  • Inkluderer 200-celle HJS Sport katalysatorer
  • Konstrueret af høj kvalitet 14-16 gauge C.N.C. mandrel-bent T304L rustfrit stål for optimal flow og maksimal holdbarhed
  • Passer direkte på bilen uden yderligere modificeringer af beslag m.v.

Øger flowet i udstødningen og reducerer vægten - Du får en tilpasset udstødning som byder på mere effekt og bedre lyd gennem hele omdrejningsområdet - Maxflow udstødningen fra Fabspeed er nu tilgængelig til alle Porsche 911 Carrera, GT3, m.fl. modeller.

Softronic ECU Optimering

Softronic Software har over 30 års erfaring med udvikling af ECU programmering til Porsche og leverer i dag til største delen af de Porsche modeller vi ser på gaden samt på racerbanen.

Inden vi går i gang med omprogrammering af din bil's motorstyring laver vi en komplet backup som kan bruges efterfølgende, hvis du ønsker din bil's motorstyring ændret tilbage til original. Efter en verificering af backup omprogrammererer vi softwaret på din bil's motorstyring.

  • Motoreffekt
  • Brændstofsøkonomi
  • Køreglæde

Og hvad er det så vi gør ved softwaret?

Det er afhængig af bilen og hvad vi ellers har lavet ved bilen i forhold til dens standard opsætning - En standard bil uden turbo kræver ikke andre komponenter som følge af omprogrammeringen, da vi her blot har optimeret de eksisterende parametre i softwaret på din bil's motorstyring. Arbejder vi på en Porsche 911 Turbo er der andre betingelser, alt efter hvad ejeren af bilen ønsker skal være slutresultatet.

Eksempler

  • 993 Turbo ca. 480 HK og 495 i drejningsmoment
  • 996 C4 ca. 340 HK og 286 i drejningsmoment
  • 997 GT3 ca. 435 HK og 320 i drejningsmoment
  • Cayman 3,4 ca. 315 HK og 268 i drejningsmoment
  • Carrera GT ca. 657 HK og 480 i drejningsmoment
  • Cayenne Turbo S ca. 560 HK og 573 i drejningsmoment
  • Panamera Turbo S ca. 600 HK og 615 i drejningsmoment

FusionDock®

Den perfekte iPhone integration til din Porsche.

Dock’en er lavet med fokus på funktion, ease-of-use og naturligvis et originalt design. Enheden installeres pænt i midterkonsolet og byder på fuld integration med bilens anlæg.

  • Din iPhone bliver opladet
  • Din iPhone er sikkert gemt i midterkonsollen
  • Din iPhone skærm kobles sammen med dit PCM
  • Din iPhone sender opkald via dit PCM
  • Din iPhone er forbundet til den induktive udendørs antenne
  • Passer med iPhone 5, 5S og 6

Virker med følgende Porsche modeller

  • Porsche 911 - 991 GT3 Cup, 3.8L, 338kW (14-) / GT3, 3.8L, 350kW (13-)
  • Porsche 911 - 991 Turbo GT2, 3.8L (14-) / Turbo S, 3.8L, 412kW (14-) / Turbo, 3.8L, 383kW (14-)
  • Porsche 911 - 991 C4S, 3.8L, 294kW (12-) / C4, 3.4L, 257kW (12-) / C2S, 3.8L, 294kW (12-) / C2, 3.4L, 257kW (12-)
  • Porsche Cayman - 981 GT4, 3.8L, 283kW (15-) / GTS, 3.4L, 250kW (15-) / S, 3.4L, 239kW (13-) / 2.7L, 202kW (13-)
  • Porsche Boxster - 981 GT4, 3.8L, 283kW (15-) / GTS, 3.4L, 250kW (15-) / S, 3.4L, 239kW (13-) / 2.7L, 202kW (13-)